preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Stjepan Radić" Imotski

Login
LOGO ŠKOLE

YouTube kanal škole

Školska himna

Pragom tvojim morali smo proći

još maleni, u svijet znanja poći

budiš naše nade, budiš naše želje

Tiho  uvijek skrivaš djetinjstva veselje…

 

ref. Let, let, let naš je cijeli svijet

Najdraža školo, ti si za pet!

Let, let, let, naš je cijeli svijet

imotska školo ti si za pet!

 

Ti, što nosiš Radićevo ime

Tu si mnoga ljeta, mnoge zime

U tebi su rasli, danas mnogi znani

U tebi su cvali naši Imoćani

ref. Let, let, let...

 

Ti još uvijek istim žarom sjajiš

Ti još uvijek mnoge tajne tajiš

Svakog dana mudro nešto novo zboriš

Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš

ref. Let, let, let...

 

Jona Glibota (učiteljica)

 

« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

KORISNE POVEZNICE

Slikovni rezultat za CARNET WEBMAIL

Školsko zvono

 

1. sat   8:00 – 8:45

2. sat   8:50 – 9:35

    veliki odmor

3. sat   9:55 – 10:40


4. sat  10:45 – 11:30

5. sat  11:35 – 12:20

6. sat  12:25 – 13:10

7. sat   13:15 - 14:00

E-dnevnik

VRIJEME
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 10. 2013.

Ukupno: 523027
Ovaj mjesec: 1415
Ovaj tjedan: 295
Danas: 126
BROŠURE

Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Lektira iz vrećice
Autor: Anita Meter, 14. 3. 2022.

Učenici 4.b dobili su zanimljiv lektirni zadatak - prikazati lektiru Snijeg u Splitu na papirnatoj vrećici.

Dobili su upute kako predstaviti lektirno djelo, odnosno vrećicu. 
Prednja strana vrećice sadržavala je naslov lektire, ime autora i ilustraciju najzanimljivijeg događaja.
 
Na stražnjoj strani vrećice trebali su zapisati jednu pripovijest s kratkim sadržajem, glavnim i sporednim likovima te njihovim osobinama. Bočne strane papirnate vrećice prikazivale su učeničke dojmove o pročitanom djelu.
 
Najzanimljiviji dio bio je unutarnji sadržaj. Našlo se tu desetak predmeta koje povezujemo s lektirnim djelom: lopte, jaja, zvonce, autići, kotači, pikule, kapi za oči i crteži svega što nisu mogli pronaći.
 
Tijekom prezentacije rada učenici su izvlačili predmete iz vrećice te prepričavali sadržaj priče. 
Ovakav način interpretacije lektire u učenicima je pobudio maštu, inovativnost, kreativnost i ljubav prema čitanju. 
 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju