Osnovna škola "Stjepan Radić" Imotski

LOGO ŠKOLE

YouTube kanal škole

Školska himna

Pragom tvojim morali smo proći

još maleni, u svijet znanja poći

budiš naše nade, budiš naše želje

Tiho  uvijek skrivaš djetinjstva veselje…

ref. Let, let, let naš je cijeli svijet

Najdraža školo, ti si za pet!

Let, let, let, naš je cijeli svijet

imotska školo ti si za pet!

Ti, što nosiš Radićevo ime

Tu si mnoga ljeta, mnoge zime

U tebi su rasli, danas mnogi znani

U tebi su cvali naši Imoćani

ref. Let, let, let...

Ti još uvijek istim žarom sjajiš

Ti još uvijek mnoge tajne tajiš

Svakog dana mudro nešto novo zboriš

Svjetlom znanja svijetliš, svima nam goriš

ref. Let, let, let...

7. sat   13:15 - 14:00

E-dnevnik

VRIJEME
Ispis statistike od 17. 10. 2013.

Ukupno: 520208
BROŠURE

Školske vijesti
Petodnevna ekskurzija Istra – Hrvatsko zagorje
Autor: Tereza Barbić, 5. 5. 2017.

U utorak, 18. travnja 2017. učenici osmih razreda naše škole u 6 sati ujutro krenuli su na petodnevnu ekskurziju Istra – Hrvatsko zagorje u organizaciji agencije Žabac - Metković. U pratnji učenika bile su razrednice Ivana Ćosić, Slavica Galić, Ana Nenadić,  psihologinja Lara Buljan i profesor biologije Tonći Ćurčija.

Na imotskom kolodvoru dočekali su nas vozači i simpatični vodiči agencije Žabac koji su osigurali da sigurno i uz stručno vodstvo stignemo i upoznamo kulturne i povijesne znamenitosti gradova Lijepe Naše. Istog dana posjetili smo  Smiljan u Lici, točnije Memorijalni centar Nikole Tesle gdje smo se zadržali više od jednog sata. Šetnjom kroz muzej upoznali smo život Nikole Tesle, njegov lik i djela. Svojim izumima promijenio je svijet, a ponajviše mu možemo biti zahvalni na izumu izmjenične struje. Veliki interes osmaši su pokazali prema njegovim izumima koji su bili izloženi u Memorijalnom centru, a uz to su se mogli i isprobati. Nakon razgledavanja Teslinog muzeja i uživanja u prekrasnom ličkom svježem zraku uputili smo se u restoran Prašina gdje smo ručali i nastavili put prema Rijeci. Tijekom puta svi su se divili neobičnoj pojavi za to doba godine – snijegu. Snijeg nas je sve iznenadio, ali i zabavio. Dolaskom u Rijeku slijedio je posjet crkvi sv.Vida koja je ujedno i katedrala Riječke nadbiskupije. Gradskom šetnjom razgledani su još mnogi spomenici, a slobodno vrijeme iskoristili smo za kratku, ali prekrasnu šetnju riječkim Korzom. Tada smo se pozdravili s Rijekom i krenuli put Istre. Dok smo se polako opraštali od riječke rivijere i Kvarnerskog zaljeva, pred nama se ocrtavala  Učka kroz čiji smo tunel  prošli kako bismo se našli u Istri. Laganom vožnjom kroz Istru, kasno popodne, stigli smo u Pulu gdje smo odmah po dolasku razgledali pomorsku luku, dio brodogradilišta Uljanik i znamenitu pulsku Arenu. Prijavom u hotel Pula raspakirali smo se, večerali i do polaska na spavanje zabavljali u disku.

Po planu, drugi dan, nakon doručka krenuli smo u Fažanu gdje smo se kratko vrijeme zadržali u slobodnom vremenu i šetnji. Iz Fažane turistički brod  nas je odvezao  na Brijune. Poznatim brijunskim vlakićem razgledali smo veći dio otoka te vidjeli mnoge životinje poput magaraca, slona, jelena, ptica i mnogih drugih. Posjetili smo gotičku crkvu sv. Marije te poznate rezidencije  predsjednika bivše SFRJ - Josipa Broza Tita. Povratkom u Fažanu, slijedio je ručak nakon kojeg smo se uputili prema Poreču. U prekrasnom Poreču obišli smo najpoznatiju starohrvatsku crkvu - Eufrazijevu baziliku koja je svojom veličinom i ljepotom impresionirala mnoge. Vožnjom kroz unutrašnjost Istre došli smo do Opatije s druge strane Učke. Prolaskom kroz centar Opatije vidjeli smo jedne od najljepših i najluksuznijih hotela i vila u Hrvatskoj, a pogledali smo i šetnicu sa zvijezdama najpoznatijih hrvatskih  umjetnika poput glumca Šovagovića, nogometnog trenera Blaževića, košarkaša Petrovića, znanstvenika Tesle…  Kratkom šetnjom opatijskom rivom divili smo se ljepoti Kvarnera. Vožnjom prema Zagorju, u Tuheljske toplice došli smo kasno navečer gdje smo se prijavili u hotel Well. Prekrasan hotel s bogatim programom i sadržajem dočekao nas je s večerom nakon koje smo, umorni, pošli na spavanje.

Treći dan, nakon doručka, pošli smo u našu metropolu – Zagreb. Ulaskom u Zagreb, panoramski smo razgledali zapadni dio grada te krenuli na Trg bana Josipa Jelačića. Na trgu smo pozdravili Bana s kojim su se mnogi i fotografirali. Razgledavanje grada nastavili smo obilaskom Zagrebačke katedrale u koju smo ušli i razgledali njezine unutarnje ljepote (slike, vitraje, spomenik Zrinskom i Frankopanu, relikviju tijela blaženog Alozija Stepinca…) Laganom šetnjom uputili smo se prema Kamenim vratima. Prošetali smo se ispred zgrade Hrvatskog sabora i crkve sv. Marka. Nakon što smo došli pored uspinjače u Gornjem gradu, u skupinama smo obilazili kulu Lotrščak i vidikovac u kojem se nalazi grički top koja puca svaki dan u 12:00 sati. Uspinjačom smo se spustili do Donjeg grada, nakon čega smo krenuli na ručak u park Maksimir koji se nalazi u blizini istomenog nogometnog stadiona. Iskoristili smo priliku i obišli ZOO Zagreb gdje smo vidjeli mnoge životinje, od domaćih do  onih egzotičnih. Najveću pozornost privukli su, naravno, majmuni i gmazovi. Jedan i pol sat slobodnog vremena proveli smo u trgovačkom centru Arena. Povratkom u hotel  Well, nakon večere, uživali smo u kupanju u bazenu s termalnom vodom te se dodatno zabavili u disku.

Ujutro, četvrti dan, krenuli smo prema prekrasnom srednjovjekovnom dvorcu u blizini slovenske granice – Trakošćanu. Dvorac je najviše godina bio u posjedu obitelji Drašković koja nam je za današnjicu ostavila gomilu predmeta iz njihova vremena. Šetnjom kroz dvorac upoznali smo način i kulturu života plemića u ta davna doba i vremena. Vratili smo se prema Krapini gdje smo obišli Muzej evolucije, ujedno i jedno od najstarijih prapovijesnih nalazišta u Europi koje je pronašao Dragutin Gorjanović –Kramberger. Lijepo raspoređenom izložbom upoznali smo život čovjeka u doba prapovijesti. Nakon ručka u Krapini. vožnjom smo se uputili prema Varaždinu u kojem smo vidjeli muzej samoga grada, nekadašnji dvorac u posjedu velikaške obitelji Erdody koja se posebno istaknula u hrvatskoj povijesti. Šetnjom smo se našli na varaždinskom trgu i vidjeli kip Grgura Ninskog, jedan od tri u Hrvatskoj. Ponovnim povratkom u Tuhelj nakon večere ponovno smo se kupali u bazenu i zabavljali u disku.

Peti dan, nakon doručka i odjave iz hotela, krenuli smo prema Zadru. Dolaskom u Zadar, na kratko vrijeme smo se odmorili u trgovačkom centru Porta Nova te krenuli na ručak u restoran koji se nalazi u zapadnoj zadarskoj luci. Obišli smo Pozdrav suncu,  Morske orgulje koje su tog dana imale predivnu melodiju zahvaljujući buri koja je tada puhala, slavnu crkvu sv. Donata, Forum , crkvu sv. Stošije i prošetali se Kalelargom. Oprostili smo se i od Zadra te pošli prema našem Imotskom. Svi smo se  vratili kući s gomilom lijepih uspomena na tih pet dana, koji se, nažalost, više nikada neće ponoviti, ali su ostavili bogato znanje  i iskustvo u našim životima.